Interhome tevredenheidsgarantie

Nieuw en exclusief bij Interhome: Uw tevredenheid is gegarandeerd!

Uw tevredenheid is ons doel! Wij bieden u de garantie dat uw vakantiewoning exact overeenkomt met de beschrijving op de Interhome webpagina. Wij garanderen dit of u krijgt uw geld terug.

Dankzij de Interhome tevredenheidsgarantie bent u bij aankomst in uw vakantiewoning automatisch verzekerd tegen ongewenste verrassingen, en dat zonder extra kost. Wij vergoeden tot EUR 5.000 van uw huurprijs indien er onvoorziene, significante tekortkomingen zijn in uw vakantiewoning. En dat snel en zonder gedoe.

De belangrijkste punten van de tevredenheidsgarantie op een rij:

  • Geld terug garantie tot maximum EUR 5.000.
  • De verzekeringsdekking begint vanaf het moment van boeking en eindigt één dag (24 uur) na het in gebruik nemen van de vakantiewoning of appartement.
  • Significante tekortkomingen zijn tekortkomingen die het onmogelijk maken voor de verzekerde om te verblijven in de accommodatie onder normale omstandigheden, of de afwezigheid van specifieke diensten die bewezen deel uitmaakten van de beweegredenen om voor de accommodatie te kiezen.


Rapporteer tekortkomingen in de geboekte woning binnen de 24 uur na uw intrek op het nummer +41 44 283 32 22. Het Allianz Service Center kan u bereiken van maandag tot vrijdag op werkdagen tussen 8u00 en 18u00. Buiten de openingstijden evenals op 24 en 31 december dient u te rapporteren op de eerstvolgende dag dat het Service Center open is.

De algemene verzekeringsvoorwaarden die van toepassing zijn vindt u hier.
De verzekering is geldig voor alle boekingen vanaf 1 mei 2017.

Allianz Travel Insurance